O mnie

Skończyłam filologię polską na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i zarządzanie na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości. Obroniłam tytuł magistra pracą o tytule „Rola i znaczenie influencerów w marketingu internetowym”.

 

Mam ponad trzyletnie doświadczenie w pisaniu tekstów SEO i tekstów marketingowych. Orientuję się w trendach językowych wśród większości grup wiekowych, na bieżąco śledzę social media oraz zmiany w algorytmach Google. Wiem, czym jest strona responsywna i co to jest AdWords, umiem również tworzyć przemyślane kampanie na fanpage’ach na Facebooku. Wiem również, że obecnie nawet najlepszy produkt nie ma szans na rynku, gdy jest kiepsko opisany.

 

Piszę teksty, które sprzedają – czyli takie, które nie tylko przykują uwagę Twojego potencjalnego klienta, ale również zachęcą go do zakupu Twojego towaru lub usługi. W dzisiejszych czasach produkty nie „obronią się same”: wśród firm jest za duża konkurencja, a użytkownicy lubią być zaskakiwani nietypową treścią czy sloganami reklamowymi. Doskonale znam specyfikę zachowania konsumenta w internecie i potrafię tę wiedzę wykorzystać w połączeniu z frazami kluczowymi, które podnoszą pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.

 

Potrzebujesz tekstu, który będzie opisywał Twoją firmę i Twoje produkty w taki sposób, żeby nowi klienci z chęcią klikali w zakładkę „oferta”. Taka treść przykuje uwagę, zachęci użytkownika do pozostania na Twojej stronie, a także przekona go do wykonania konkretnej czynności, na której Ci zależy. Zakup, kliknięcie w następny post lub udostępnienie – wszystko zależy od Twojego celu. Ciągle jestem na bieżąco i uaktualniam swoją wiedzę wraz z rozwojem swoich możliwości.

 

Moje teksty są starannie przemyślane i zawsze konsultuję je z zamawiającym. Często chcę poznać markę od środka, zanim zacznę pisać dla niej tekst – wszystko po to, żeby jak najlepiej oddać jej ideę i myśl przewodnią. Tylko takie teksty: przemyślane, z charakterem, zaskakujące i oddające myśl marki mają szansę na wyróżnienie Cię wśród konkurencji. Inaczej utoniesz w przysłowiowym morzu firm, które oferują podobne do Twoich produkty czy usługi: a przecież oboje tego nie chcemy, prawda?

 

Jako copywriter pracuję zdalnie: nie ma znaczenia, czy jesteś z Poznania, Warszawy, Krakowa, Białegostoku czy Bydgoszczy. Napisz lub zadzwoń – na pewno się dogadamy.

Doświadczenie

WSZIB

2016-2018 ukończenie kierunku zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, specjalizacja: reklama i marketing (studia magisterskie).

BlueSky System

2016-2017 praca w BlueSky System. Stanowisko: SEO Copywriter, specjalista ds marketingu internetowego. Obowiązki: pisanie tekstów SEO, precli, tekstów na strony WWW, optymalizacja tekstów pod względem SEO, pisanie tekstów marketingowych, pozyskiwanie linków, świadczenie marketingu szeptanego, pisanie tekstów pod SEO na blogi.

UAM

2012-2015 ukończenie kierunku filologia polska na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalizacja: wydawnicza (studia licencjackie).

Grupa Tense

2015-2016 praca w Grupa Tense oraz Tense, praca zdalna. Stanowisko: SEO Copywriter. Obowiązki: pisanie tekstów SEO, precli, tekstów na strony WWW, optymalizacja tekstów pod względem SEO.

Kursy i certyfikaty